Melanors medlemtilfredshetsundersøkelse 2020
Resultatene er svært gode, men det må understrekes at undersøkelsen er utarbeidet og gjennomført av Melanor selv med de metodiske svakheter dette gir. Alle tilbakemeldingene vil benyttes i vårt videre arbeid.
Undersøkelsen var todelt: Melanors arbeid under koronakrisen og Melanors arbeid generelt.
Resultatene viser at
- Over 85% av Melanors medlemmer er meget fornøyd eller fornøyd med medlemskapet i Melanor generelt, 13% valgte «vet ikke» eller «verken eller» og 2% var misfornøyd.
- Over 80% av Melanors medlemmer var fornøyd eller meget fornøyd med Melanors arbeid og kommunikasjon under koronakrisen. 18% valgte «vet ikke» eller «verken eller» og 2% var misfornøyd.
- Tilknytning til Melanor gir merverdi i form at man som medlem kan bli med å påvirke bransjens rammebetingelser, få tilgang til et unikt nettverk, og ha muligheter for å øke kompetanse gjennom Melanors seminarer, kurs og aktiviteter.
Hva bør Melanor prioritere fremover? Dette mener medlemmene.
- Arbeid med rammebetingelser for bransjen: Melanor fortsetter sitt arbeid både opp mot koronakrisens utfordringer og bransjens rammebetingelser generelt. De ordinære nettverks- og ekspertgruppene gjenopptar sine møter i løpet av høsten 2020. Som alltid oppfordrer vi våre medlemsbedrifter til å sende inn saker: post@melanor.no.
- Kurs, fysiske møteplasser og webinarer: Vi ser frem til å lansere flere fysiske og digitale møteplasser mot høsten 2020.
- Rådgivning: De største behovene er rådgivning innen juss og bransjepolitikk, og Melanor kommer med spennende nyheter rundt dette i løpet av sensommeren.
- Nyheter: Melanor oppfordrer til å melde seg på nyhetsbrevet ved å klikke på denne lenken, samt følge oss på LinkedIn, Twitter og Facebook.
Vi takker igjen for alt engasjement, og ser frem til å kjøre liknende undersøkelser med jevne mellomrom.